Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace mechanismu zadních dveří automobilu
Taušek, Martin ; Škoda, Jan (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechanismu otevírání pátých dveří automobilu v prostředí ADAMS, ve kterém byl vytvořen model mechanismu. Jednotlivým tělesům byly přiděleny tytéž parametry, jaké mají v reálném modelu. Zdvih je zajištěn dvěma plynovými vzpěrami, které bylo nutné dostatečně nadimenzovat, aby bylo dosaženo úplného a zároveň bezpečného otevření dveří. Práce obsahuje kinematickou a dynamickou analýzu mechanismu otevírání dveří.
Návrh a výroba závěsů pro vertikální posuv dveří
Hroch, Jaromír ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na atypické otevírání dveří automobilu. Prvně byly popsány jednotlivé typy a poté se práce zabývá vertikálním otevíráním (scissor doors). Následuje navržení závěsů tohoto typu uzpůsobených na automobil Mazda 323f. Byla zpracována výkresová dokumentace, podle které byl vyroben prototyp. Ten byl poté instalován na konkrétní vůz pro ověření funkčnosti.
Návrh plynové pružiny
Machů, Tomáš ; Kuchař, Jan (oponent) ; Pochylý, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o pružinách, jejichž pružným médiem je stlačitelná tekutina. V práci jsou představeny jednotlivé typy pružin a jejich použití v technické praxi. Dále se práce zabývá matematickým modelem a vývojem nového typu plynové pružiny.
Pružné spojky na principu tekutin
Machů, Tomáš ; Habán, Vladimír (oponent) ; Pochylý, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pružnými hřídelovými spojkami, zejména novou kategorií spojek na principu tekutin. V práci je odvozen matematický model plynové pružiny a rotorové soustavy o dvou stupních volnosti. Poslední část práce se zabývá konstrukční úpravou pružné spojky s plynovými pružinami.
Simulace mechanismu zadních dveří automobilu
Taušek, Martin ; Škoda, Jan (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechanismu otevírání pátých dveří automobilu v prostředí ADAMS, ve kterém byl vytvořen model mechanismu. Jednotlivým tělesům byly přiděleny tytéž parametry, jaké mají v reálném modelu. Zdvih je zajištěn dvěma plynovými vzpěrami, které bylo nutné dostatečně nadimenzovat, aby bylo dosaženo úplného a zároveň bezpečného otevření dveří. Práce obsahuje kinematickou a dynamickou analýzu mechanismu otevírání dveří.
Pružné spojky na principu tekutin
Machů, Tomáš ; Habán, Vladimír (oponent) ; Pochylý, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pružnými hřídelovými spojkami, zejména novou kategorií spojek na principu tekutin. V práci je odvozen matematický model plynové pružiny a rotorové soustavy o dvou stupních volnosti. Poslední část práce se zabývá konstrukční úpravou pružné spojky s plynovými pružinami.
Návrh a výroba závěsů pro vertikální posuv dveří
Hroch, Jaromír ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na atypické otevírání dveří automobilu. Prvně byly popsány jednotlivé typy a poté se práce zabývá vertikálním otevíráním (scissor doors). Následuje navržení závěsů tohoto typu uzpůsobených na automobil Mazda 323f. Byla zpracována výkresová dokumentace, podle které byl vyroben prototyp. Ten byl poté instalován na konkrétní vůz pro ověření funkčnosti.
Návrh plynové pružiny
Machů, Tomáš ; Kuchař, Jan (oponent) ; Pochylý, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o pružinách, jejichž pružným médiem je stlačitelná tekutina. V práci jsou představeny jednotlivé typy pružin a jejich použití v technické praxi. Dále se práce zabývá matematickým modelem a vývojem nového typu plynové pružiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.